onsdag 25 november 2009

Howdy!
....är ett ord som man inte får skriva i sitt australiensiska CV!

Kände att det var dags att uppdatera lite nu. Imorgon ska vi kolla in Melbourne Zoo så vi har laddat upp batterierna med glass så här på kvällskanten. Vet inte riktigt vad jag ska skriva jag har i typ glömt bort vad vi har gjort men vi är himla glada för att vi, Sara o Linda, fått en jättegrym lägenhet mitt i city! Helena kommer ta sig en tripp till Tasmanien tillsammans med sin kompis Rebecka! I övrigt så har vi festat en del, sett på Sagan om Ringen och blivit helt beroende av den, varit på en slags matmarknad i Brunswick, tränat, kollat lägenheter o jobb, ätit massa god mat, bakat chokladbollar, umgåtts med Oliver och hans vänner och en massa mer!Nästa vecka ska vi på festival. Nej nu ska vi ta och sove lite! Jag håller på att lära Helena och Chung att prata riktigt go småländske!

Ha det så gött!
ARAGORN- King of Gondor, Gollum o F-blixten

9 kommentarer:

  1. Nice med sagan om ringen! Hoppas ni har det bra o hälsa alla goa pungdjur ;) kram // Simpa Allmighty

    SvaraRadera
  2. hej kul o underhållande ni skriver . vi ska på julbord o igår gjorde jag, miccis o jonte taco i d torp samt fika hos roger.jarners vill ha ett snusk vykort fr austr.kram mamma anneli p hälsa alla

    SvaraRadera
  3. hej sara ! har ni det kul ? man får hoppas det! :) Jag saknar dig Sara <3 / Ida din kusse

    SvaraRadera
  4. nu har vi ätit julmat i målilla nya hotellet gött o mätta blev vi.jag,ida ,moni, jarners, åke,elsa ,isabell o daniel.funderar på o se luftslottet som sprängdes ngn dag på bio har ju sett de 2 första. måste se trean oxå.myser med monis adventspynt nu. har inte pyntat själv men måste . jag hade glömt att d va advent ha ha puss fr mam anneli p kepsen på sne

    SvaraRadera
  5. har sett luftslottet som sprängdes på vby bio super bra . har masserats idag av massör som kom till jobbet skönt puss mamma anneli p

    SvaraRadera
  6. vem är kristina bjökestedt?? du vet att alla kan se vad du skriver här..? tänk på det mamma!saknar dig puss

    SvaraRadera
  7. hon som hade bott i gävle o ni prata om att du varit där mvh anneli p

    SvaraRadera
  8. puss saknar dig fr mamma anneli p

    SvaraRadera
  9. Fan gör ni inget eftersom inte bloggen uppdateras något..... vill ju veta mer vad ni gör o om sara sköter sig =)
    Lillan

    SvaraRadera